Skeleton Coffee - Drink At Your Own Risk

    It does not require many words to speak the truth.

Selamat Petang Putrajaya

Monday, January 19, 2009

masjid yg indah. aku pon nk bina masjid yg indah..

gmbr jambatan di bunga

kanak2 bermain riang. mana bapanya

sejak aku berpindah atau dlm bahasa pencacainya di "transfer" ke branch shah alam ni, aku kena cover projek2 di putrajaya. pada mulanya mmg aku sgt excited (lebih pada jakun sebenarnya). so hari2 la aku bawa kamera ke site, dgn harapan dpt mengulor di sekitar pusat pentadbiran kerajaan persekutuan ni, barang seketika cuma sambil mengambil gmbr. tapi tu semua sekadar keinginan yg bersifat sementara. ibarat kanak2 dgn senapang mainannya. lama kelamaan keinginan tu (utk mengulor smbl mengambil gmbr) hilang ntah kemana, dek kesibukan aku sendiri sebagai pencacai tegar dlm ofis. namun sedikit dari keinginan tu masih tersimpan dlm hati yg suci ni..(suci la sgt)

so, smlm petang (18 jan 2009)..kebetulan seorg kwn aku teringin bebenor nk gi putrajaya. wat kali pertama mungkin (of coz la lebih jakun dari aku). jadi ade la kesempatan aku nk amik gmbr kt putrajaya ni..utk tatapan generasi yg akan dtg..hujung2 mggu ni ramai plak mak2 org, bapak2 bdk yg bawa anak2 berjalan2 kt depan masjid putrajaya ni. bakal2 mak org, bakal2 bapak bdk pon rmi. naluri kebapaan aku cukup membuak2 ketika ni..

mungkin satu hari nnti aku akn kembali lg ke sini..bersama si dia, dan si kecil.perrrggghhh ayat aku. sampai xde nota kaki..chow

8 comments:

Yazid Husain said...

hahaha.

impian tercapai akhirnya. walla. hehehehe.

mesti cute anak kecil itu digendong oleh engkau daripada belakang.

ahaks

FendyHekka said...

ko mmg hangat2 chicken poops... hu3.

FendyHekka said...

lg 1 naper blog ko nih xder feed? ish3... camner aku nk add ko kt bloglist aku...

Anonymous said...

hopefully ur dreams come true..boleh beli kan sy basikal yg ade motor senang ckit nak pusing2 putrajaya..

circleinspoon said...

papa~~~deddi~~~yayah~~~

XD

peyus said...

ishh..lme x b'tandang kdi kopi tengkorak ko..igt bankrupt..haha!

btw,aku dh tkr link blog aku.

http://mohdkhairuz.blogspot.com/

- j o h a r i - said...

+ yazid
ya ya..mmg sgt cute. bapa borek, pasti anaknya rintik

+ fendy
aku akan cuba mengekalkan kehangatan ini..

+ ???
mana mungkin aku membeli sesuatu yg bisa membuat ternakan lemak kamu berkembang

+ circleinspoon
pandainya anak ayah..

+ peyus
berehat seketika bersama kit-kat. now back to business

nurtilawati zakaria said...

cute giler ur end! heheh.. btw bile nye pindah shah alam, area mane...me pun da duk sini haa..kat batu tiga.. mane tau tertembung lagi..hahah~

 

Some Contents

Categories