Skeleton Coffee - Drink At Your Own Risk

    It does not require many words to speak the truth.

Soalnya Bila?

Sunday, January 18, 2009



Place : Umah Rose, D'Rimba Kota Damansara
Date : 17th Jan 2009
Time : 8.00 pm
Menu : Mee Hoon Sup

bila ade peluang dapat berkumpul beramai2 cmni mmg aku kalo bleh x nk lepaskan. apetah lg bila dah lama x dpt bersama dgn kwn2 masa u dulu. sekali sekala dpt berkumpul beramai2 cmni mmg seronok. apetah lagi dgn adenye mee hoon sup free (rose, kak wati n nad masak). masa ni la kita nk tau ape perkembangan n pengembangan (bg yg berkembang la) terkini masing2. actually aku x nmpk pon perubahan yg ketara pada kitaorg (x termasuk perubahan fizikal n perut). masing2 masih sengal seperti selalu. mlm ni mcm2 topik yg diborakkan, dari masa silam hinggalah ke masa depan.

mmg best gila bila dpt berkongsi cerita, suka-duka, bergelak ketawa n mkn bersama. borak-borak smpai x igt dunia. ketawa riang mcm kanak2 kt taman permainan. aku mmg sgt2 enjoy mlm ni. n aku pasti kamu juga begitu. dlm byk2 bnda yg diborakkan tu, ade satu soalan ni (bukan teka-teki), yg sebelum ni (masa belajar) jarang-jarang or x pernah pon ditanya, tapi acapkali plak ditanya mlm ni. "ko bila lagi?"...yeee, kalo diikutkan, soalan ni mmg nmpk mudah, tapi utk menjawabnya anda mungkin perlu ade beribu2 ringgit dlm akuan bank...antara ramai2 tu, mmg ramai la yg menjawab itu n ini, hari itu dan hari ini, bulan itu dan bulan ini, tahun itu dan tahun ini..aku plak? aku cool..tnya la ape2 pon soalan mesti aku akan jawab..so utk soalan ni, jawapan aku...

coming soon...jeng jeng jeng






p/s : berat aku dh turun 5kg lebih..ini semua gara2 mggu yg gila. nway, thanks gak to her, yg mengawal betul pengembangan aku ni..

7 comments:

wiwita said...

uishh..zaman biler neh??

Oda-オダ said...

emmm siap wat saspen je nak kasi jawapan lain kali...tu tandanya dah dekat la tu ekk...huhu

ف wildchild ۞ said...

wah. bila pulak untuk teratak 42? :p

weh. kate nak dermakan lemak ko kat aku. manenye?

Yazid Husain said...

wah dah turun taniah.

bila eh majlisnya?

soalan cepu emas. ha ha ha.

Anonymous said...

hopefuly pasni kite still leh kumpul cmni lgkn even masing2 dah kahwin..so awal2 ku mohon keizinan utk hang out dgn kawan2 pompuan ku if diorg ajak..agak2 boleh kn?:p

- j o h a r i - said...

+ wit
ko dh rabun ke?

+ oda
mcm org posa nk tunggu raya. tarikh dh tau, tp ttp kena tunggu pengumuman dari pengimpan mohor2 diraja

+ fa
utk teratak 42, sila kemas dulu rumah anda ye..
lemak2 aku "gone with the wind"..

+ yazid
jawapannya ade tertera dlm kad jemputan nnti..
tunggu...

+ ???
hang nk hang out kt hang qiu jaya ka?boleh saja kalo kamu bisa tido di sofa..cewaahhh..garangnya i

wiwita said...

wahhh.. aku x tahan bacer komen cik anon tu... ekekkeee.. ko dgr tu incik joe perot bulat.. siler beri keizinan yer.. ehh? pesal lak aku sound kt ko nih?? aishhh....

~ lalalaaala...

 

Some Contents

Categories