Skeleton Coffee - Drink At Your Own Risk

    It does not require many words to speak the truth.

Ujian Kehamilan

Friday, April 17, 2009

Rasanya utk bercerita tentang majlis perkahwinan aku mungkin sudah terlambat..Better korg baca infomasi ni. Info ni aku dpt dari wikipedia Malay Version : http://ms.wikipedia.org/wiki/Kehamilan

"Kehamilan
adalah keadaan membawa satu atau lebih embrio atau fetus oleh mamalia betina, termasuk manusia, dalam tubuh mereka. Dalam kehamilan, kemungkinan berlaku kehamilan serentak (sebagai contoh, dalam kes kembar dua, atau kelahiran kembar lebih dari dua). Kehamilan manusia juga merupakan kehamilan yang paling dikaji diantara kesemua kehamilan mamalia."

Ujian Kehamilan

Aku juga ingin menjalankan ujian kehamilan ini..tapi aku pasti keputusan ujian itu pastinya negatif jika air kencing yg digunakan adalah milik aku..Kerana :

a) Aku adalah seorang lelaki (mamalia jantan)
b) Perut aku yg semakin bulat ini hanyalah lapisan2 lemak tepu yg degil
c) Aku mahu menjadi ayah..x mahu menjadi ibu yg menyusukan anak

....




"B....."
"Jumaat minggu depan kita gi klinik kesihatan ek.."...



Ohhh...mungkin juga cerita ni sudah terlambat utk dihebahkan..mak, ayah, bapa n mak mertuaku..bersedialah utk menimang cucu lagi..



9 comments:

Yazid Husain said...

taniah. bunting pelamin

ف wildchild ۞ said...

taniah taniah.. nanti dah besar, g masukkan dia kat MRSM Taiping. soh Cikgu Tangkak PJ jage. haha

best wish of all

nurtilawati zakaria said...

congratulations!!!!! cam tak caye lak ko nak ade anak...mase tu ko ta caye aku ade anak...hakhakhak...mcm br smalam kite main kejar2 kat padang kmm..:P!

Z i E L A said...

joe..kalo ko nk buat ujian kehamilan pon bole kot..haha..anyway congrats la yer..

P/S: x dpt bayangkan ko jd bapak budak...

~Cinta Cukulet~ said...

tahniah. hargailah pengorbanan seorang isteri mengandung dan melahrkan anak wahai..errr... mamalia jantan hehehehee

Princess Liyana said...

huhu tahniah...bakal jadi bapa tk lama lg;)

wah wah kamu geng teratak 42?bro yazid and fa..ahaha

Hint PerihaL said...

wah,kamu mmg subur bangat!!

Bunting pelamin siap!! tahniah... =]

- j o h a r i - said...

+ yazid
ye ye..bukan banting pelamin tau,hehehe

+ fa
ok gak tu..kalo cikgu tangkak jaga xpe. jgn jadi mcm cikgu tangkak sudah...

+ pn. tila
belom lg la puan tila..x kuar pon bb tu..kita ade ek main kejar2 dulu?romantik gak kita kan,hehehe..

+ ziela
ko bayangkan la kehidupan kanak2 yg riang disamping bapa yg baik.mesti ko akan ckp "joe mmg bapa yg bagus"..

+ adik_med
thank adik..akan ku jaga mamalia itu..ehh, akan ku jaga isteriku itu dgn baik..hehehe

+ princess liyana
thanks..
uhuk2..pakcik dah lama sgt mengidam nk anak..pakcik yazid n pakcik fa tu x tau la subur ke x..uhuk2

+ hint perihal
ehemm..terima kasih ye (dgn suara macho)..petua kesuburan? ehem..abg byk mkn sayur2an n wat senaman cakar harimau..

circleinspoon said...

wah, taniah2. syoklah dapat anak nih~~~smuga semuanya selamat ^^

 

Some Contents

Categories