Skeleton Coffee - Drink At Your Own Risk

    It does not require many words to speak the truth.

Proud to be Malaysian

Friday, February 1, 2008

hari ini ade 2 perkara yg btul2 membuatkan aku rasa bangga jadi rakyat malaysia. pertama, dgn pelancaran "kereta rakyat" dari proton iaitu "the new saga". aku tau, mmg agak lmbt utk aku post crte psl new saga ni, tapi "new saga" ni btul2 wat aku bangga dgn anak2 malaysia.

the new saga

aku pon lupa dari mana aku dpt gmbr ni, tapi ia jelas membuktikan daya kretiviti anak tempatan. mungkin ade di kalangan kalian dh tgk gmbr ni. tapi mmg kretif la diorg ni. wat aku teruja plak nk memiliki kereta rakyat ni. pak lah pon mesti menangis terharu tgk daya kretiviti rakyat malaysia ni. cayalah!!

yg ke-2 plak aku bangga duk kt malaysia pas aku tgk crte ni :


cloverfield

crte ni mmg best..even sometimes aku rasa mcm nk termuntah sbb pening tgk kamera amatur tu. tp mmg best!!.. ni nk crte pon dh lmbt kan, sbb aku tau ramai dh tgk.
cuma aku bangga jadi rakyat malaysia sbb malaysia x prnh la kena serang dgn makhluk2 durjana cmni.. maksud aku..ye la, plg teruk pon malaysia cuma kena serang dgn " dr. klon" dr cicakman.. aku tgk org putih dr zaman aku kecik2 dh kena serang mcm2 makhluk.. gorilla smpi 2 kali serang amerika. kita plak cuma sempat bela "jebon" dulu kan..seingat aku la, crte psl mawas tu.. so aku hrp malaysia pon kena la serang dgn makhluk2 durjana cmni.. erk..maksud aku dlm filem la,hehehe...

sekian..

12 comments:

Oda-オダ said...

hahahaha...citer pasal cloverfield tu...mmg wat aku bangga jadik rakyat malaysia..bayangkan jadik rakyat jepun...asyik kena attack ngan raksaksa jekkk...waaaa ngerii

keta proton saga baru mmg cantik ekkk..yeayyy malaysia boleh(^_^)

Yazid Husain said...

cerita ini memang gerak!!!

فيصل said...

Akan ku download cloverfield itup

edriaty said...

penin..penin...
cloverfield!

en_me said...

me dulu pernah pakey 5 kete proton, dari saga, iswara, wira.. sekarang ni me x pakey kete nasional lagi.. tapi kenangan itu sehh

- j o h a r i - said...

+ oda
hahaha...tu la psl. tp yg pelik jepun still maju walaupon byk raksasa..
aku rasa semua tu psl mutasi akibat pembangunan yg pesat

+ yazid
mmg la crte tu bergerak2 bro..
sbb dia pki camera amatur
aku bleh ckp crte ni gerek sey..
gerek bro, gerek..

+ kuchai
download la laju2..
bleh layan lg..xde hal punya
nk muntah pon krg toilet dekat

+ ed
penin2 pon layan beb..
walaupon ending dia aku x bape suka..

+ en. me
en. me mmg rakyat malaysia cth la..
support brg malaysia ek
tp apsal x nk new saga plak
cun ape..sheikh muzaffar tu pki..
aleycat lg..kete yg bertuah ni

President (wiir2000) said...

malaysia..oh tanah airku~~

jadi warganegara malaysia, kenalah berbakti pada tanah air sendiri...
=D

- j o h a r i - said...

kalo beli kete new saga kira berbakti pada negara x president?

President (wiir2000) said...

yalah kot... cuz, tu kan buatan malaysia.. support2 la negara sendiri.... =D

tu view dari saya.. dunno la pendapat org lain...hehehe

Yazid Husain said...

act nak tulis gerek bukan gerak

- j o h a r i - said...

+ president
huhuhu..bagus2
ko mmg bleh jadi president malaysia
kalo malaysia pki president la
akan aku beli kereta rakyat satu hari nnti

+ yazid
ko ni asyik tercacul je apehal bro
tgn dah x seirama dgn hati ke?

abeming said...

cuba ko tgk dekat blog paultan.org...tgk BLM ni yg RED edition....lg lawo ooo...=)

 

Some Contents

Categories